You're crazy and I'm out of my mind

"Cause all of me
Loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections
Give your all to me
I'll give my all to you
You're my end and my beginning
Even when I lose I'm winning"

Semestern lider mot sitt slut, men va gör det om 100år?! 

Mitt liv är precis lika bra nu som när jobbet börjar igen! :) 

tänkte bara blogga lite snabbt innan syrran kommer (då blir det en runda med hundarna) 
Veckan har varit både uppe och nere.. men mest. uppe såklart! 

I Måndags ringde jag bollerup.. madenta kändes inte helt 100 och mycke riktigt, 1/2gradig hälta på båda fram efter böjprov! 
vi ska tillbaka den 4/9 och hoppas hon e bra då :D 

Jag har hunnit rida Scoop 2ggr denna veckan :) Hoppade i Måndags! som han kan hoppa!!!! 
och dressyr igår, inte lika roligt tyckte han, men jag trivs! ;) 

På lördag är det som bekant tävling, men fick byta häst då Madenta är skadad.. Tanja är snäll och lånar ut sin Voltär :) så jag och den lille fälttävlanshästen ska starta LB:1 & LB:2 på lördag!! taggad som fan :) 
red han i söndes och ska dit igen imorgon :) 

ne nu kommer snart syrran, ha det bäst å ta hand om dem ni älskar så ska jag pussa på min sambo när han kommer hem! 

fina häst!! 


Kärlek till dig min jordklotsfavorit <3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0