It's unbelievable

Standing on top of the world tonight
Looking back at the mountains I have climbed
I held on even when I started to fall
Nowhere it will be worth it all

I've been waiting, for so long now

And it looks like, this is my time to shine

16 December! 22år gammal och livet leker! 
Det är nu 1år sen jag förklarade min kärlek för Andreas och fick veta att det fanns likadana känslor där! även om de va svårare att hitta . pga olika anledningar... men jag minns det som igår.. magiskt! Kärleken va besvaraad ^^

Från det ena till det andra.. jobbet fungerar jag.. har lite paus från Åhusrundan! så jag kör Kristianstad centrum igen. lite ringrostig efter 4mån men det får gå.. har min käraste som teamkollega :) 

Hästarna mår bra.. Bojsrn har vi börjat köra.. Ida hade en vang och hon har fixat en sele :)
Känndes som om Bojsen saknat det.. han verkade trivas framför vagnen. 
Madenta är väldigt fin just nu! dock mår hennes öga inte så vra.. helt grågrumligt.. Andre Furekull kommer den 25 för att kolla till henne. 

Iaf puss på er så ska jag fortfätta att glo på Vänner och mysa med min älskling ❤️❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0