I’m capable of anything

Are you ready for, ready for
A perfect storm, perfect storm
Cause once you’re mine, once you’re mine
There’s no going back
 
So you wanna play with magic
 
asså Katy Perrys nya låt Dark horse sjukt bra!! hennes röst är bättre än någonsin!!
vad gör jag vid datorn kl10 en tisdag undrar ni???
jag är hemma... hatar det redan.. men fick ett järnrör i huvudet i Torsdags.. hjärnskakning check!
Praktikanten tog över och körde resten av rundan Tack Emma!!
va hemma i Fredags.. och har tagit det så lugnt det går hela helgen.. mådde helt okej igår... bortsett från huvudvärk osv... men när jag kom igång på morgonen och började anstränga mig på terminalen så blev det sämre... men jag jobbade på och når jag va klar med min runda så blev det att ringa Pelle.
-"Hej detta funkar inte jag mår inte bra"
blev ledig idag och Hej Akuten på kvällen!!
 
Min kärlek gjorde mig sällskap... satans tid det skulle ta då!! massor med folk men när jag fick träffa sjuksköterska så fick jag välja... gå till citykliniken och skaffa remis eller vänta ytterligare... på 12st innan min... och då va klockan redan typ 9... mitt svar va Citykliniken! så jag ska dit idag 13:20... sen blir det väll röntgen på CSK.
får se om jag blir hemma resten av veckan.. men skulle gissa det!
har råkat ut för en jävla förkylning också... rösten = borta!! ganska skönt för vissa kanske :P
 
Min älskade pojk är på jobbet som vanligt... även han förkyld men han kämpar på!
 
Madenta hon vilar för stunden, men debuten är bokad mitten av mars! i Hässleholm LA:3, MSV:C1
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0