We all need somebody

When you’re dreaming, don’t ever stop
 
Förr trodde jag att jag levde min dröm.. men jesus vad fel jag har haft... det är ju nu jag lever min dröm!
innan har jag bara intalat mig om att jag hade precis allt vad jag behövde! men nu vet jag bättre!
 
Idag har jag precis allt det där jag har drömt om!
En pojkvän som älskar mig för den jag är! vi lärde känna varann innan det fanns något som hette känslor osv! det tror jag vi ha tjänat på.. ingen falskhet för att försöka imponera!
 
Jag har ett jobb, och om en månad får jag veta om det blir "hejdå" eller välkommen att fortsätta på en fastanställning!
 
Jag har den bästa hästen! tror aldrig att jag har haft någon bättre häst! känner verkligen vilka kvalitéer det finns och med ännu mer jobb så kan vi bli ännu bättre!
idag red jag för första gången sen min hjärnskakning.-. ojojoj vad fin hon är trots vilan!! 5v kvar till tävling!
 
Idag blir det barnkalas för Cilla och Henkes dotter. ikväll blir det Tacos, Melodifestivalen och även QXgalan.. om jag får bestämma! självklart ska detta göras tillsammans med min bättre halva! så massor av mys lär det ju bli :P
 
ne nu ska jag bli klar... puss på er ta han dom varann och ta vara på dagen! <3
 
"Visst har det hänt att jag har tvivlat på att det finns nån just för mig
Nån som har vad jag vill ha
Dela livet han och jag
Visst har det hänt att jag har sneglat någon gång när han har gått förbi
Men jag tänkte jag har ingen chans
Oj, vad jag hade fel!"
 
Asså seriöst hur fin får man bli!!! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0