having a dream is just the beginning

Every new begining comes from some other beginings end

Sitter i den vita V70n påväg till svärföräldrarna.. älsklingen uppmärksammar min rastlöshet och "bad" mig att blogga.... vad vill han läsa lixom? 
samma saker som han får höra face 2 face?! jaja!!! 
Jag älskar dig Andreas Larsson! 

för många så kommer ju allt sånt som en chock! men hallå! alla växer vi väll upp! :P 

igår va vi på IKEA men familjen Björklund och mamma! 
trevlig dag som avslutades med min älskling i Nöbbelöv! 

Madenta är finare än på länge! Mamma har precis fixat Kavaj!! hej tävlingsäsongen! 

nej nu ser jag svärföräldrarnas hus!! 
puss på er <3 

jag och Alice!! morgonmys



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0