we live, we die, we give, we try, we kiss, we fight

The way you make me feel, yeah
You gotta hold on me
I've never met  someone so different
Fredag den 24 Januari!!
inte bara löne fredag utan.. jag och min älskade har varit tsm i 1mån :P
helt sjuk att det gått 1mån redan.. även om det känns som vi känt varann i evigheter.. blir väll så när man är först vänner och kan berätta typ allt för varann osv och sen säger det "klick"
 
minns det som igår när jag satt där och tänkte -"shit va snygga han är!" Hans kvinna är lycklig hon...
och 10dagar senare så blev han min.. bara min!
puss på dig Andreas... jag vet att du förr eller senare kommer se detta :P
 
tänkte mest informera er om att min häst är BÄST!! så satans fin är hon just nu! hej tävlingsäsongen :D
imorgon blir det nog utgång med Hanna!!
 
Hey mr DJ tell me if you here me,,, turn the Music up!
Tonight, we're drinking from the bottle
 
 
nej puss på er nu ska jag dra!
Nöbbelöv nästa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0