I have vision' oh I believe

It's just life that's how it is
Cause we have our strengths and weaknesses
 
Tävlingshelgen är över...! imorgon är vi tillbaka på terminalen och sedan ska paketen i stan delas ut.
 
Började med att åka till Frosta med Madenta igår!
jisses vad varmt! och jag är otroligt stolt över min häst som ställde upp och kämpade i värmen, inga toppen % och i sista MSV va det typ katastrof... kände typ direkt att hon orkar inte.. så jag la ner henne och vill ha en bra upplevelse och få henne att spänna av och sluta titta på allt runt.. men % blev ju därefter.. jaja shit happens!
jag är som sagt stolt över henne ändå! jag kände hur hon verkligen ville och försökte men orken fanns ej.
 
Idag blev det ponnyhoppning i Tomelilla!
Bojsen brydde sig inte direkt om värmen utan sprang på lika bra för det! Moa red precis lika bra som hon alltid gör och de satte första nollan i LD!
allt så såg bra ut och okomplicerat på alla vis!
även i LC va allt super, men tyvärr så blev det lite missförstånd i slutet, bojsen ville hoppa precis allt så han "bjöd på" ett hinder som bara skulle passeras vilket gjorde att de tappade takten och moa fick driva på lite extra för att han skulle bli uppmärksam på rätt hinder... men tyvärr kom de lite nära så han hann inte riktigt hoppa uppsig.. en liten rivning... sjukt störigt men vad ska man göra lixom en hoppglad ponny är en hoppglad ponny!
 
vi är iaf nöjda och idag har jag ägt Bojsen i 2år!! tiden går.....
 
bjuder på några bilder.. de andra kommer sen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0