When two different worlds collide

She was given the world
So much that she couldn't see that
she needed someone
To show her who she could be

She tried to survive waring her heart on her  sleeve

 

Fredag mina damer och herrar! Jobbet är över för denna veckan.. och det har gått sjukt bra!
utöver att vi har de trevligaste kunderna så har de varit galet generösa denna veckan!

Först fick jag 4st Fleecelindor av stable store! förvisso inte i samma nyans av lila.. men vafan! hemma och transport lindor lixom! (de hade fått en av varje i sommarens färger som visningsex av Eskadron)
Samma dag fågade jag de på BKpac som även packar Nordic cap sakerna... allt de där billiga sortimenten ni ser på EKO, ICA, COOP osv osv! jag behövde ny mascara och vips fick jag en! :P hehe

Igår efter lunchen fick vi med oss en gyrosrulle att ta hem, då de hade gjort fel till en annan kund.. skulle va kebab men hallå! gott lixom
Senare så va jag på Kristianstad textil och där fick jag 1st Pike och 2st kepsar!! :P

asså man känner ju att kunderna trivs med min service!! klapp på axlen!! (Ja jag vågar säga det, jag är fan bra på mitt jobb! kundbemötande är 80% av jobbet)

men priset va ju idag när Andreas fick ett hemma gym!!! asså seriöst! helt gratis från Harald Nyborg! Det hade tydligen varit ngn skruv som hade gått av så de kunde inte sälja det.. så istället för att slänga det fick vi det :D
perfa!!! det är ju bara att fixa dit en ny skruv hehe!  

 

aja nog om mitt grymma jobb! nu kom mamma.. vi ska snart åka till stan och lyssna på smens!
Imorgon blir det tävling :D MSV:C x2 håll tummarna!!!

BTW red denna fining igår, jisses vilken fin häst... no Words needed!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0