"Sometimes you need someone to carry you home"

"Det har aldrig varit mer uppenbart, sen den dagen är det du och jag
Jag ska sluta åka taxi utan skyltar
Sluta leta efter kaos eller fylla"

Måndag! ny vecka på jobbet kortvecka!! yeslixom :) 

Helgen har varit nice! började med 1åring inflyttningsfest i Rinkaby :) trevligt att träffa gänget igen :) några av dem ser jag om 2v igen då det är dags för studenten :) 

Don't be mad once you see that he want it
If you liked it, then you shoulda put a ring on it

vi är redan inne i juni och vet ni vad jag har officiellt varit Sambo med min jordklotsfavorit i 2månader :D 
Älskar honom mer för varje dag! <3 har aldrig varit så säker på något! men jag vill verkligen skapa vår framtid ihop!! 

Your love is what I prefer, what I deserve

ihelgen blir det stan för att hitta kläder till studenten, Lilla Lina springer ju ut den 13!! 
på Söndag ska jag nog till bäckaskog och fotta Lina på balen :)

nu ska jag njuta resten av kvällen tätt intill min jordklotsfavorit! 

älskar dig andreas larsson, Nu och föralltid! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0