Nu är jag helt galen, galen i dig

"Visst fanns det nätter när sömnen inte kom
jag låg vaken och väntade
säkert tärde en saknad inom mig
men det var inget jag tänkte på
nej det var tidiga morgnar, alltför långa dar
ändå fick jag ingenting gjort
var väl nöjd, ja, jag trodde det i alla fall
tills den dagen du log mot mej"

Livet rullar på, helgen är förbi och en ny vecka har börjat! 
helgen har bjudit på tävlingar både för mig och sambon, Andreas va först ut. I Lördags åkte han till Ravlunda, sköt duktigt och lyckades vinna sin klass!! 
I Söndags var det min tur! Kristianstad och MSV:C1, Madenta kändes fin på framridningen trots en väldigt blöt och tung bana, då himmlen hade öppnat sig under större delar av dagen.. väl inne på banan i ridhuset så märkte jag att hon va som en duracellkanin.. full gas! missar här och var, den rundan tar vi till lärdomarna och jobbar vidare ;) 

just nu är jag påväg till Överraskningsfirande för min morbror som blir 45år idag! middag på vagabond kl 18:00.. och han vet inget, han tror att han ska ut med sin fru Lotta på middag! ja jo det ska han, dock kommer det 14st till :P 

ne nu pallar jag inte mer skrivkramp, eller idétorka ?! 

puss på er och lev livet leende!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0