Don't you wanna learn to deal with fear?

You gotta go and reach for the top
Believe in every dream that you got
You're only living once so tell me
What are you, what are you waiting for?

Veckorna springer förbi känns det som.. nu är det Söndag igen, imorgon blir det jobb och nästa måndag blir det CSK för min del :) känns skönt att få veta vad som är fel! för det känns inte rätt, yr såfort jag reser mig och hjärtat pumpar på osv  

De na helgen har vi varit hos pappa på fredagwn, Andreas skulle hämta en brocka så vi kan få upp flaggstången :) 
igår va det Kalas för Moa (Andreas systerdotter) efter det fick vi kvällsbesök av en gammal kollega hon vill låna min klippmaskinen och de blev en lång kväll med massor av snack. 
idag är vi i vittsjö, andreas skulle skjuta kpist inför kommande tävling. 

nu blir det mat och senare ska jag rida 
men puss på er och ta hand om varann ❤️❤️


klickade en bild på vår audi.. ute på skytte banan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0