Everybody's searching for a hero

I decided long ago, never to walk in anyone's shadows
If I fail, if I succeed
At least I'll live as I believe
No matter what they take from me
They can't take away my dignity
Because the greatest love of all
Is happening to me
I found the greatest love of all

Söndag!! imorgon ska jag jobba igen! blandade känslor, skönt att komma igång, men är det för tidigt?? hur mår min kropp egentligen... massa tankar snurrar i skallen. men en tid på CSK är bokad och jag ska ta det så försiktigt det går tillsdess. 

hästarna trivs i Nöbbelöv och jag älskar verkligen denna lösningen även om jag trivs med eget stall osv så är det skönt att slippa köra och jag tror att jag kommer komma hem tidigare och kunna hålla kväll i lagom tid :) ha lite kvällsmys med min älskade sambo! 

men nu har jag egentligen inget att skriva men hade lite tid över påvägen hem från andreas farmor :) 

helgen har varit bra iaf, va i vittsjö och de bjöd på god mat och trevligt sällskap som alltid :) kvart i 1 styrde jag audin mot Nöbbelöv! 
lagom sleten.. va hos pappa i fredags och klockan sprang ju iväg då med! haha och nu är kl 21:45 och jag sitter fortf i bilen! men precis kommit hemså in, duscha och dags att sova!!! jobb imorgon, men innan dess vill hästarna ha frukost, mina gamla rutiner med stall innan jobb/skola är till aka... men det kan jag leva med :D 

puss å va rädda om varann ❤️❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0