My body tells me no but I won’t quit

Once upon a time a had a dream, I had a vision
Of that someone, that was missing in my life
Here I am looking back on the road I used to travel
Through the darkness, through the times of sacrifice

I can't believe how things can change so fast
I can see it in your eyes, 
We're gonna last 

Oj vad kass jag är på att blogga! 
men vad ska man skriva? ni vet ju redan att mitt liv är bäst! och har varit nu i över 11mån iaf! japp 
Minns det som om det va igår! 
jag blev sakta men säkert sådär lagom intresserad och även småkär, för att sedan Pang! störtförälskad! 
och här sitter jag nu, 11mån senare! peecis lika förälskadoch så vill jag känna resten av mitt liv <3 
Älskar dig massor Andreas Larsson

från  en sak till en annan, vi har dått reda på att mina hästar får stanna hur längre de vill :D 
En sista sak, Blir kiropraktern för mig på fredag.. har snart gått 2v med värk :( 


ja just de Jag hoppade Madenta lite häromdagen!! ojoj va grym hon va! 

hoppsan glömde nästan! 
ni stannar väll 15min kl 12:00 elr 00:00 varje dag fram till Jul? 
fota och #HÄRSTANNARSVERIGE. 


nu blir det ett avsnitt av Vänner... vi ska ju se alla avsnitten 😊 
puss på er ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0