I set out on a narrow way many years ago

"It's all part of a grander plan that is coming true."
This much I know is true
That God blessed the broken road
That led me straight to you.

Även om de mesta känns som att de faller i bitar just nu så står jag stadigt på jorden, mycket tackvare mina fina vänner, min familj & min älskade sambo!!

Den stora nyheten är att jag och Andreas är nu förlovade!!! även om en ring inte bevisar något egentligen... vi älskar varann lika mycket med eller utan. men det känns jävligt bra att ha en ring på vänsterhanden och att det är ingraverat "Andreas 141014" för i Tisdags blev det officiellt!



till att börja med så går igångsättningen av Madenta trögt, först hittade veterinären en grå hinna på ögat, som vi behandlar just nu med oviss framtid, I söndags ska hon upp undre ögonlocket! som nu är sytt och vi hoppas att allt läker som det ska stygnen tas om några dagar, men jag får iaf rida gjorde det igår och hon va pigg och galen ;) haha hon har inte ont iaf! och de känns bra. 

Idag skulle jag egentligen börjat galoppera, men jag är värsta klanten och snubblar över några däck i mörkret i "ladan/garageport"
svin ont i höften och sen innan har jag ju ont i hela kroppen... känns att de är fredag imorgon :) 

nog om detta! idag är det 5år sen Olliver lämnade oss hastigt! hans historia orkar jag inte berätta nu men kan ju säga att de jag fick uppleva önskar jag inte min värsta fiende!! 
berättelsen finns i kategorin "saknad" sen letar ni upp Olliver 

nu ska jag snart sova och hoppas på att morgondagens jobb går snabbt och lätt så jag får hålla Fredag och Helg med min älskade Sambo


Älskade underbara ponny, tack för den lilla tid vi fick tsm och Tack Matilda för att du lånade ut din fina ponny! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0