Älskar dig som du älskar mig

"Everybody’s tryin’ to be a billionaire.
But every time I look at you I just don’t care,
'Cause all I want to be, all I ever want to be is somebody to you"

"Någonstans visste jag att du fanns
Mitt i min ensamhet rördes min själ
Himlen log styrde vart steg vi tog
Såg oss i hemlighet ville oss väl"

Torsdag och jag är påväg hem från Bollerup... ny behandling men inget återbesök så om 2v hoppar jag upp på min älskade Madenta och skrittar igång henne ❤️ 

när vi kommer hem blir det att fixa stallet och sen köra hem å ta hand om hundarna, sen susar jag in till Hööks och letar upp ett täcke till Bojsen, Madenta drog ju sönder de förra :( så vi får nog införskaffa oss lite kvalité denna gången haha! 

Imorgon är det jobb igen, men snart helg :D 

men puss på er så ska jag njuta av min lediga dag :P 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0