what dosent kill you makes you stronger

I believe the grass is no more greener on the other side

I believe your parents did the best job they knew how to do

I believe that family is worth more than money or gold

Torsdag! jobbet flyter på bra, börjar komma in i åhusrundan nu! 
sammarbetet med lastbilarna funkar men att det skulle funka med Winther de visste vi ju. 
känner att det är otroligt viktigt att kunna sammarbeta! 

även om Kristianstad-teamet är outstanding så får man ju göra det bästa av den nya situationen. 

imorgon är det helg och ev utgång på schemat!! shit de va minsann inte igår! har klarat mig jävligt bra utan.. men nu känner jag mig lite sugen ändå ;) haha!
vi får se hur det blir.. beror på hur trött ja e efter jobbet imorn ;) 

ne nu ska jag fortsätta ha kvalitetstid med min älskade sambo och jotdklotsfavorit.. som just nu skriver gåvobrevet som skall fixas för att jag ska kunna bli ägare av halva huset!! vuxenpoäng! hehe 

Puss på er och ta hand om varann & glöm inte att rösta på Söndag! jag har gjort mitt redan! hoppas på lite förändring här i landet! 


Världens bästa Amanda fottade mig å Min prinsessa här  dagen!! ❤️ om 1v får jag hoppa upp på hennes rygg igen 😀



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0